Нове

«Meest» доставка майбутнього

Ті, кому вже доводилося користуватися послугами поштово-логістичної компанії «Meest», звернуться в неї ще не раз. Аналог «Нової Пошти», що завоював довіру своїх партнерів і клієнтів в області адресної доставки відправлень (посилок, документів), активно розвиває власну мережу пунктів видачі по всьому світу.

Способи доставки посилок

Компанією «Meest» реалізовано кілька способів відправки (отримання) посилок, з яких будь-який клієнт зможе вибрати найбільш прийнятний особисто для себе:

  • з відділення (у відділенні);
  • через поштомат;
  • кур’єром.

Зручне відділення можна вибрати з використанням карти на сайті компанії, в тому числі найближчим для поточного місцезнаходження клієнта.

Заповнивши обов’язкові поля електронної заявки на виклик кур’єра, можна скористатися кур’єрською доставкою.

Переваги використання поштомата

Використовуючи спеціальний додаток від компанії на телефоні або через чатбот (Viber, Telegram), можна відправити (отримати) посилку через поштомат протягом 1 хвилини. Послідовність дій при цьому максимально проста.

Відправлення посилки через поштомат:

  • створити відправлення (ввести дані в додатку);
  • сплатити (при необхідності);
  • натиснути «Відправити»;
  • відсканувати QR-код на почштоматі;
  • ввести код з отриманого SMS;
  • після вкладення посилки закрити ячейку;
  • в додатку підтвердити відправку.

Отримання посилки через поштомат (після повідомлення про наявність посилки):

  • вибрати в додатку свою посилку;
  • сплатити (при необхідності);
  • натиснути «Забрати»;
  • відсканувати QR-код на поштоматі;
  • ввести код з отриманого SMS;
  • після вилучення посилки закрити ячейку;
  • в додатку підтвердити отримання.

Ці прості дії будуть доступні для будь-якого новачка.

Серед явних переваг використання поштомата:

  • допустима вага посилки (до 30 кг);
  • швидкість і простота відправки / отримання посилки в будь-який зручний час;
  • швидкість доставки відправлень;
  • наявність інтерактивної карти поштоматів для вибору найближчого доступного (в 5-10 хв ходьби);
  • можливість управління відправленнями (оплата, відстеження поточного статусу, переадресація та ін.);
  • безконтактний спосіб;
  • відсутність черг і документів;
  • безкоштовне використання почтомата;
    наявність підтримки від «гарячої лінії».

Інтерес у потенційних клієнтів можуть викликати додаткові послуги, що надаються компанією «Meest», зі зберігання відправлень, зміни адреси отримання, перевірки відправлення при отриманні і ін.

Компанія щомісяця сповіщає своїх клієнтів про всі актуальні пропозиції та новини за допомогою e-mail розсилки.






Нове


Не пропусти