Нове

Twitter може купити Clubhouse за 4 мільярди доларів

Twitter вже створює конкурента популярному соціальному аудіо-додатку Clubhouse, але, судячи з усього, розглядає і варіант зі звичайною купівлею.

Видавництво Bloomberg сьогодні повідомило, що Twitter обговорював з Clubhouse питання про покупку додатка за 4 мільярди доларів. Повідомляється, що ці переговори зайшли в глухий кут. Поки неясно, чи будуть представники Twitter і Clubhouse брати участь в подальшому обговоренні угоди або питання закрите раз і назавжди. Що стосується цифри в 4 мільярди доларів, то це оцінка аналітиків про ринкову вартість програми на даний момент.

Clubhouse був запущений в минулому році і популяризував ідею проведення аудіо-бесід в прямому ефірі. Знаменитості, керівники великих компаній і звичайні люди з того моменту активно користуються додатком і розширюють його аудиторію, запрошуючи все більше людей і відкриваючи більше кімнат. Повідомляється, що більше 10 мільйонів чоловік скачали додаток, який в даний час є тільки за запрошеннями і тільки для iOS. Однак Clubhouse також стикається з безліччю конкурентів, включаючи Facebook, Twitter, Discord, linkedIn і Slack, які працюють над аналогічними додатками.





Нове

Не пропусти